top of page

Z nuly na sto. Bude comeback?


Statistika nuda je, ale ty barevné grafy v tréninkáči jsou super. Tréninkový deník jsem si nikdy pořádně nevedl. Tož těch x let zpátky mohu napsat, že mi to běhalo celkem dobře, ale nikdo to po mně nechtěl...V repre sice nejsem, ale loňský koncept deníku slouží dobře i letos. Na nějaké hodnocení zimního tréninku je ještě brzy. Jistě, ono se to pozná na závodech. Ty už se blíží, a tak si tu aspoň teoreticky rozeberu jak to vypadá. Můj trénink totiž opravdu začíná od nuly - od konce října (tak jako tréninkáč). A ano, ten půlrok co jsem neběhal, jsem opravdu neběhal. Není to tak, že bych měl geniání taktiku nedávat to na Stravu a pak překvapit.

Nástřel závodů 2019 (mimo OB)

13/4 🇨🇿 Ještěd SkyRace

25/5 🇨🇿 MČR běh do vrchu 1/6 🇳🇴 RedBull 4x100m Trondheim 15/6 🇨🇿 Běh Českou Kanadou 19/7 🇮🇹 DoloMyths run VK 1/8 🇳🇴 Tromsø VK 19/10 🇨🇿 Slapy Trail Maniacs 61K 10/11 🇨🇿 Velká Kunratická 23/11 🇨🇿 MČR přespolní běh 14/12 🇵🇱 Ultra Trail Malopolska 15/12 🇨🇿 Trailová Závist

Tabulka jednotlivých cyklů vypadá pěkně. Drží se to konstantně někde mezi 35-39 h. Myslím si, že cca do května, kdy je sezóna v plném proudu, by to mělo stoupat. To se zatím neděje, ale minimálně nejsou žádné velké výpadky a hezky to vypadá. Postupně taky upadá hodinová dotace pro ostatní aktivity a zůstává běh + cvičení. Také chyba, doplňkovou aktivitu by to chtělo. Průměr 2 závodů za cyklus mi přijde fajn. V zimě o nic nejde, ale rychlost je stále potřeba. K dnešnímu dni to vychází na krásných 1515,5km. Když to vydělíme počtem dnů zatížení vyjde zajímavé číslo 14,3km.

Tabulku odběhaných výškových metrů si píši jen tak pro zajímavost. Rozdíl mezi VT Tenerife a Israelem u moře je velmi znatelný. Jinak si myslím, že na podmínky, které jsou k dispozici je těch 1700m týdně oukej. Záleží samozřejmě na mnoha faktorech, ale jako přibližný ukazatel by to mohlo fungovat.


bottom of page