Tenerife training trip 2019

Day0

Volal mi Ňuf.

A co chtěl?

Nějaký Kanáry...

Bych jel taky!

Tak domluveno :)

Day1 Stansted forbidden sleeping, docela zážitek no. Pak s námi letěli nějaké smažky, které si na Tenerife hned vyzvedla policie. Los Gigantos tunel run. Hned první vybeh a naprostá paráda. Traverz po kozí stezce a skoro km dlouhý tunel. Plazovacka při přílivu a odjezd do Purta de La Cruz. Day2

Ranní sprintove session v Puertu a odpolední sprintování v horské vesničce. Ňuf suprově postavil a vše zdokumentoval. Ubytování v Los Llanos fakt luxus. Večer burger party a ledování v bazénku :) Day3

Hrdina večera Vojťák odpočíval, zatímco my jsme si dávali luxusni middle v Los Llanos. Trochu kopce, decentní Maďarsko. Celkově spokojenost. Objevili jsme super kavárnicku s Leche. Večer nabíráme Lenicku. Ještě predtim nás vyfotil NatGeo typek v měsíční krajině. Večer vítání, ale jinak unavenost. Day4

Ráno neúspěšný pokud o zdolání kaňonu Masca. Nevadí už jsem tu byl a stejně nakonec nebyl čas. Pak přejezd na segmenty Las Garachicos nebo tak nějak. Mega luxusni downhill :) Večer romantika u majáku Puno de Teno. Very nice day. Jen večer no party, ale příprava na výstup Teide. Day5 V 4:15 zazvonil budík a stalo se něco nevídáného. Všichni vstali a vyrazilo se směrem La Cathedral aka basecamp na Teide. V 6h ostrý start za svitu měsíce. Basecamp byl cca 2100mnm. Přesně v 7:55, kdy je východ slunce jsme se dostali na Pico de Viejo (3100mnm). Bohužel od té doby se jmenujeme “bylo nás čtyři”. Leničku chytla horská (nebo mořská) nemoc a tak se s Ňufem odpojili. Cesta na vrchol byla dlouhá, ale stálo to za to. Už ani nevím, ale asi po 4h vrchol zdolán. Pokecali jsme se Švéďáky - fotka sem, fotka tam. Cestou dolu se stalo něco “unexpected”. Kolem permit kontroly jsem prošel v pohodě. Vojťák ne. Už to vypadalo na pokutu a vyhoštění ze Španělska...uhrál to na hloupého Čecha a všechno bylo rázem v poho. Pochopitelně chvíli trvalo, než jsme to vstřebali. Na downhillu jsem konečně sebral nějaký segment, 3x se ztratil Vojtovi. Nakonec jsme se našli u parkingu a mohli vyrazit směr golf resort a letadlo Joncek. V údolí Vilaflor, kde není signal se nám ozývá Joncek, že je v Maďarsku. Za 15min mu zavírají Gate ve Vídni. Voláme na wizzair, volame na Vienna  Schwechat airport. Měl štěstí chlapec - letadlo mělo nakonec hodinu zpoždění :D Večer uvítací party a příprava na mapáče s MS Parma.

Day6

Ráno využíváme našeho bazénku a tocime videa jak skáčeme šipku a děláme schyby na lávce. Protože co je zakázané, láká k porušení. A co není zakázané je povolené, že ano. Následuje “sprint o-day”. Výbornej mapac ve vesnici duchu. Areal postaveny kvůli lepře, 2 roky na to se objevil lék a od té doby to jen chátra a je z toho atrakce. Ňuf nám postavil super middle - taková ťukačka ale super mapa na místní poměry. Odpolko už i s Lenickou vyrazime na masovou třešničku tohoto soustredeni. Mapa zmapovana leden 2019 a my trenujeme 1/2. Luxusni plotny, detaily, udolicka a na závěr souboj se západem slunce. Inu už toho máme dost v nohách. Večer přesun do Anagy.

Day7

Dnes nebyla síla ani na “morning jog”. Ale nakonec jsme se nahajpovali k výjezdu na parádní (spíše terén) mapu Las Raíces. Areal pevných kontrol sice spočíval v tom ze na místech byl fáborek, ne lampion, ale cajk. Odmapováno hezky, zmapováno hrozně :D Odpolko už jen chill na pobřeží a mentální přípravu na party lajf. Na sepsání toho co se dělo večer bych musel posbírat svoje i ostatní vzpomínky, ale nějak stručně to asi půjde. V San Cristobal de La Laguna jsme od nové erasmus kámošky z Nymburka dostali tip na super klub “isla de mare”. Jony byl v náladě tak nám zaplatil vstupy, pak ho teda vyhodili no. Stealing vodka thug life :D Víc asi netřeba...snad jen to, že jsem fakt nevěřil, že budu dělat Uber v 4h ráno.

Day8

Ráno trochu zmuchlanost, ale kocouři neškrábali, takže cajk. Vyrazili jsme směr Chamorga. Severní roh toho pralesa Anaga. To byl jak turisticky tak běžecký orgáč. Na stravě jsem objevil super trasu a nakonec nikdo nemrčel a těch 1400 převýšenî jsme zdolali. Hrdinou dne tentokrat Lenicka, která to s námi uběhla celé. Odpolko zastávka v San Andres na slavné plazi Las Teresitas. Písek dovežený ze Sahary. Pak už jen navrat na ubytko blízko letiště a poslední jídelní orgie. Burgery to fakt umíme:)

Day9

Morning jog na pláži a bye bye Teneriffa...Přestup v Düsseldorfu byl hodně v pohodě, stihli jsme i prohlídku města. Vnitrostátní let do Berlína byl taktéž zážitek, fakt rychle. Berlin je srdce evropské kultury a nočního života, my však jeli Felixem direkt Praga. Tot vše amigos.