top of page

Večerník Praha - boost s Tomíkem

Tak jsem si zase po roce dal nějaký pořádný orienťák a ani to moc nebolelo. Hned na začátek děkuji Fandovi Paškovi za parádní taškařici a Tomíkovi gratuluji ke skvělé stíhačce a mapařině v závěru! :) Po mém zdařilém týdenním objemu a převýšení (cíl 2000+ splněn) jsem se na to chtěl vykašlat....fakt si dát relax. Ale po fajn pofelení s Adamčem, svíčkovou za osm pětek jsem si řekl, že je to dobrá challenge. Na start jsem si to klusnul, bylo to z kopce nějakých 4,5 kiláčku. Na shromaždišti zjišťuji, že jak neběhám s čipem, tak ho samozřejmě nemám s sebou. Matlák! Na startu fajn pokec a napětí co bude v mapě. Nápad v podobě rozházených koleček se mi moc líbil, ale přemýšlel jsem nad tím tak 0,5s. Pak jsem to vypálil se slovy "běžím na K112". Ve skutečnosti jsem doběhl ke K104, ale pohodys. Tam jsem razil jako první a nabral do vláčku Tomíka. Tomík to tu prý moc nezná, tak jsme to spolu pálili kolem 4min/km od kontroly ke kontrole. Na Kulaťáku jsme se shodli, že ten stadion je Juliska. Takže to pálíme 3:30 na Julisku. Tam se nám jedna zašitá kontrola celkem vysmála a já si zbytečně vyběhl ty zatracený schody! Pak už pohodička, jelikož jsem v mapě zkušeně poznal Kaufland. Konečně přichází na řadu mapování Tomíka. Zvládl to na výbornou a už jsme si moc nepřidávali :D U poslední kontroly jsme pozdravili Vojťáka a nazdar z Kulaťáku k NTKčku! Finiš tempem za 3:20, to by šlo. Celkem 11,4km v tempu nějakých 4:35. Škoda těch ne nejlepších voleb, ale zase dát si pod 10km by bylo málo. Já jsem spoko a regeneruji na další zabijácký týden. Jak je na tom Tomík nevím, ale vypadal v pohodě. A zdravím Verču, která urputně fandila, ale v mojí rychlosti jsem fanoušky nevnímal, sorka. Tento týden hezky přes 90 kiláčků a převýšení splněno. Jo olympiáda je ještě daleko, ale někde se začít musí :D Tak hezký svátky přeji!


bottom of page