top of page

Malopolska Winter Trail 2018 45km 11th place

Tak kde to vlastně začalo? Za všechno může facebook...no skoro. Loni jsem si totiž všiml tohoto super tréninku na FB a hned jsem chtěl jet. A sakra, Krakow! Tak nic, protrpěl jsem Trailovou Závist místo toho a tohle nechal na jindy. Jak čas plynul a trénink přibýval došlo řada i na pšonky. Díky skvělému fotřík taxi Praha - Krakow to bylo celkem bez práce a dalo se regenerovat. A teď k závodu. Parametry 45km a 3000m převýšní....loňský vítěz asi 5h 15min. Si říkám co to je za pomalej čas? To jsou tak pomalý nebo je to tak těžký? Jasně, že to druhé :D Start je už v 8AM, což je fakt brzy. Naštěstí bydlíme blízko a tak to docela stíhám i se snídání. Pokud tohle čte nějaký polák - kámo ozvi a tu čelovku ti pošlu zpátky, jsem zapomněl ji vrátit v event office, jak jsem byl mrtvej po závodě, fakt sorry. Takže rychlej parking, klus na start, prezentace během 3s. Na startovní výstřel se dostavuju. A WTF? Kontrola povinného vybavení, STOP....takže 5 minut zdržení. Paní na mě "kde tvoje headlamp"? A já "o kurwa headlamp v autě" :D A paní " no way"! Načež mi dobrá duše polák z W35km půjčí svojí čelovku. Fakt se ozvi, je to šunt, takže jí fakt nechci! No takže startujeme s malým handicepem. Pšonkové dostali náskok a jí si trochu máknu. Samozřejmě vypálím 3/km špatným směrem, takže mě nikdo nemůže zastavit....vracím se a zase znova. V prvním kopci předbíhám těch 150 hůlkářů, co byli na startu včas a jdou na limit 12h. Celkem zábava, tyjo. Je to nahoru dolu, ve 20cm sněhu, ale pohoda. Občerstvení dávám rychle, kontrolní pivko a pokračovat. Nejhorší úsek byl kopec po 31km. To je před tou "crazy fotkou". Prostě musíš ke konci zdolat Mont Blanc a pak ho seběhnout dolu. Fakt blbost. Podle stop však soudím, že jsem fakt předběhnul hodně hůlkařů a to mě žene vpřed. Na parkoviště před posledním kopcem mě zdraví fotřík, který se akorát vrátil z vyhřáté Wieliczky. Šťastný to člověk. Závěrečný kopec je fajn, neboť nikde nikdo. Cíl jsem narval totálně co to šlo. Následuje pokec se šéfem závodu, který netuší jak mě mohlo sakra napadnout sem jet. Takže mě hned jako správně crazy běžce pozval na letní verzi, hahaha. Jo a cestou na trati se mě furt ptali "ty crazy kde máš tvoje čapka"? :D Nebo "rukavičky nemáš? já ti půjčím." a já " cajk tohle není pochod" :) No nakonec to bylo za 6h a jedenáctý flek. Celkem spokojenost vzhledem k terénu. Na druhou stranu mě to dovedlo k myšlence, že strůjcem úspěchu budou kopcem. Protože ten, kdo umí kopce už netrénuje rovinu :D A downhilly přímo miluje. Takže kein problem. Tož to je asi všechno. Případné dotazy ohledně oblečení (asno, bežel jsem ve školních kalhotách) a tak podobně rád zodpovím. Zpátky jsme to vzali přes čoboli a musím říct, že halušky fakt dobrý. Jinak tam mají fakt jen jídlo a Continentálky, Takže tam chcípnul pes jínými slovy. No a průjezd Zlínem, to nechceš, teda aspoň semafory mají seřízené. Tož už dost řečí, článek k Trailové Závisti sepíšu, až něco zase naspím....


bottom of page