top of page

Trailová Závist 2019

Tradiční prosincové setkání běžců s diagnózou trail se dle mého názoru povedlo na výbornou. Počasí přálo, nesněžilo, jen byla zima. Loni jsem zde vyhořel jako přemotivovaný závodník, letos to byl pořadatelský klídek. Musím smeknout před hlavní tváří Honzou Bartasem, že jsem si nevšiml jediného zádrhele a vše probíhalo v naprosté pohodě. Hodinku před startem jsem se ještě se strašně rychlou pořadatelkou vydal na kontrolu značení. No myslel jsem, že to bude fakt klus, ale nebylo to špatné. Opravovali jsme asi tak dva úseky. Hej lidi - na co vám jsou žlutý fáborky ?! Pěkným tempem jsem finišovali asi 3 min před Beťákem. Ten si doběhl pro hattrick v pěkném čase a po dá se říci souboji se dvěma pronásledovateli. Nutno pochválit i další lampióny Šimona (4.flek!), Kubu Glonka (jo to neni praga...), Landaky resp. Flašku. V cíli tradičně čekala na doběhnuvší závodníky perníková medaile a vývar Silák. Letos zaběhnul i pan organizátor největší trailista Jan Bartas a skončil na pěkném 13. místě. Po doběhu se dala nasát přátelská vánoční atmosféra nejen u občerstvení, ale i stánku B magazine atp. Tombola na závěr udělala radost nejednomu závodníkovi, kterému to třeba na trati tolik nevyšlo. A nezapomeneme na ženy - vítězka Adéla Stránská z INOV8 teamu stanovila nový traťový rekord. Na závěr patří poděkování všem dobrovolníkům, přátelům a Honzovi za super závod a zážitek. Jo a do kalendářů si prej máte poznamenat 15.12.2019! Tak za rok! :)

Šimon Navrátil, Sk Praga - 4.místo 01:14:14

Ahoj, gratulace k bramboře! Čím pro tebe byla či nebyla trať náročná?

Dík, krásná medaile, že? Trať byla parádní a myslím, že nám orienťákům i docela sedí.

Co říkáš na Betův hattrick?

Beťák je dobrej a stačí mu i jenom běhání s kočárem aby nám pořád nakládal, takže pěkná práce a klobouk dolů.

Co se ti líbilo na tomto závodě?

Trať je fakt hezká - bez zbytečných rovin a asfaltů a i atmosféra je tu super.

Mas nějaké cíle do další sezóny? Letos jsi měl úspěšný orienťácký podzim.

No tak chtěl bych se zas o fous zlepšit a třeba sebrat nějakou bramboru i na orienťáku.

Díky za rozhovor a ať se ti daří!

Petra Aschermanová, OK Kamenice - 2.místo 01:28:45

Ahoj, gratulace ke stříbru! Čím pro tebe byla či nebyla trať náročná?

Ahoj, díky moc! Trať byla super, náročná byla hlavně profilem a mně osobně dělaly nejvíc problém seběhy, tam mě vždycky předběhlo několik chlapů, které jsem pak musela dotahovat do kopce. Místy jsem se bála i o kotníky. Na

druhou stranu ty kopce dělaly trať zábavnou, kdyby to bylo po rovině, byla by to asi nuda.

Nějaký rozhodující moment? V cíli to bylo těsné.

Asi ani ne, Péťa (Kotlíková) mě předběhla někde na prvním seběhu, kde jsem raději šla opatrně, a docela mi utekla. Většinou byla okolo 200 metrů přede mnou, takže jsem jen zdaleka viděla její fialovou bundu. Pod posledním kopcem mi jedna pořadatelka hlásila, že je druhá žena kus přede mnou a že když to nakopnu, tak ji ještě předběhnu. Nakonec jsem ji postupně dotahovala a předběhla až na rovince těsně po posledním kopci. Ale nijak zvlášť jsem nezrychlovala, na to nebyly síly, jen Péťa jich asi měla ještě o něco míň než já… Co se ti líbilo na tomto závodě?

Na závodě se mi líbila hlavně trasa – byla zábavná (prostředím i profilem) a zároveň náročná. Musím pochválit pořadatele za dobré značení, to je na trailových závodech důležité! Také se mi líbilo, že to není žádný masový závod, kde běhá tisíce lidí, ale panovala tam příjemná, skoro rodinná atmosféra. Mas nějaké cíle do další sezóny? Letos jsi měla úspěšný orienťácký podzim.

Zlepšit se! Chtěla bych pravidelně a pořádně trénovat, snad mi to zdraví dovolí a nebudou žádná zranění. Možná bych si mohla dát i pár trailových závodů bez mapy, doposud jsem na ně moc nejezdila a je to pro mě další výzva. Díky za rozhovor a at se ti daří!

Taky díky, nápodobně! :)


bottom of page